فاز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ازاد و آدرس bimar1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 34225
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 149
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 45
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 120
:: بازدید ماه : 199
:: بازدید سال : 500
:: بازدید کلی : 34225

RSS

Powered By
loxblog.Com

طفریحی

فاز
دو شنبه 8 تير 1394 ساعت 12:6 | بازدید : 324 | نوشته ‌شده به دست reza bimar | ( نظرات )

خدای من نه دور کعبه است:

نه در کلیسا

نه در معبد

خدای من همینجاست

کنار تمام دلواپسی هایم

بغض هایم

خنده هایم

خدای من

نمی ترساند مرا از اتش

اما:

می ترساند مرا از:

شکستن دلی

اشک اوردن به چشمی

ناحق کردن حقی

خدای من می بینید مرا

هرجا که باشم

می فهمد مرا باهر زبانی که سخن می گویم

خدای من حواسش در همه احوال به من هست،

خدای من مرا از هیچ نمی ترساند

جزبی فکرسخن گفتن و رنجاندن دلی

خدایمن،

خدای تمام مهربانی هاست.

ترجیح می دهم باکفش هایم درخیابان

راه بروم وبه خدا فکر کنم تااین که

درمسجد بنشینم وبه کفش هایم فکر کنم.





:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
عسل در تاریخ : 1394/4/10/bimar1 - - گفته است :
عالی بود

<-CommentGAvator->
nazanin در تاریخ : 1394/4/10/bimar1 - - گفته است :
خیلی شهر قشنگی بود مطالب وب لاگت الی بود

<-CommentGAvator->
nazanin در تاریخ : 1394/4/10/bimar1 - - گفته است :
خیلی شهر قشنگی بود مطالب وب لاگت الی بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: